logo BE

Historia współpracy z Fakturownią

“Oprócz podstawowej funkcjonalności, Fakturownia ma dużo większe możliwości dla rozwoju młodego biznesu.”
 

O swoich doświadczeniach z organizacją najwiekszej w Europie Środkowo-Wschodniej konferencji o technologiach internetu oraz roli, jaką w takim przedsięwzięciu odgrywa wysoka jakość obsługi i transparentna współpraca, opowiedział Fakturowni pomysłodawca i organizator Front-Trends oraz Chief Product Officer i współtwórca Filmaster – Paweł Czerski.

Pasja i potrzeba

Przed powstaniem Front-Trends brakowało w Polsce eventu, który byłby ogólnodostępny i przystępny finansowo. Pracując w korporacji, miałem okazję bywać na technologicznych konferencjach w Europie. Niestety, mniejszych firm oraz freelancerów często nie stać na drogie eventy w Berlinie, Londynie czy Amsterdamie.

Koncept Front-Trends powstał głównie z pasji do tego co robiłem; moja kariera od początku związana była z front-endem. W 2010 roku wraz z Damianem Wielgosikiem, przy wsparciu Piotra Zwolińskiego, wystartowaliśmy z pierwszą edycją polskiej konferencji. Nie mieliśmy jeszcze wtedy ani wiedzy, ani doświadczenia jak należy to zrobić, jednak do tematu podeszliśmy ambitnie. Zaprosiliśmy jako prelegentów ludzi znanych, czasami kontrowersyjnych, ale przede wszystkim szanowanych w branży, którzy tworzą technologie wykorzystywane przez dziesiątki tysięcy programistów na całym świecie.

Tegoroczna edycja odbyła się w dniach 24-26 maja 2017 roku. Przez te kilka lat konferencja stała się obowiązkowym punktem w branżowym kalendarzu front-endowców z całej Europy. Obecnie Front-Trends to jeden z najbardziej rozpoznawalnych eventów tego typu na świecie i konferencja, w której każdy dobry front-endowiec powinien wziąć udział.

Moją pracę napędzają dwa czynniki: satysfakcja z tego co robię i robienie czegoś przydatnego, co inni docenią i będą mogli kreatywnie wykorzystać. Tak jest zresztą ze wszystkim co robię: musi dawać satysfakcję zarówno mi, jak i innym. Front-Trends to event, który rozwija branżę w tej częsci Europy, przyczynia się do promocji polskich przedsięwzięć front-endowych, uczestnikom, daje ogromną wartość w postaci możliwości osobistej rozmowy z tymi, którzy napędzają technologię i networkingu w gronie kilkuset osób, tworzących front-endową społeczność.

Największe wydarzenie branżowe

“Chcę współtworzyć event, które będzie najlepszym, najciekawszym i najbardziej wartościowym wydarzeniem w branży.”

Jest w tym odrobina egoizmu, ale chcę współtworzyć event, które będzie najlepszym,   najciekawszym i najbardziej wartościowym wydarzeniem w branży. Dziś cały zespół pracuje na to, aby Front-Trends rozwijało się na przestrzeni lat. Liczba osób, które zajmują się przygotowaniem eventu stale rośnie. Chciałbym, aby w przyszłości zespół ten tworzył najważniejsze wydarzenie front-endowe na świecie.

Wszystko idzie w dobrym kierunku, kolejne edycje gromadzą coraz więcej osób. Już podczas zeszłorocznej edycji zainteresowanie uczestników znacznie przerosło liczbę miejsc, które mogliśmy zapewnić! W tym roku spodziewamy się 650 uczestników.

Potrzeby małego biznesu

“Zespołowi Fakturowni nie zależy, aby problem mieć z głowy, ale żeby był on kreatywnie rozwiązany.”

Fakturownię poznałem pracując w jednej przestrzeni co-workingowej, kiedy wraz ze wspólnikiem zakładałem spółkę do organizacji konferencji. Doświadczając na co dzień współpracy z zespołem, wiedziałem, że responyswność jest ich mocna stroną. Jeśli dobrze pracuje się z zespołem osobiście, użytkowanie programu staje się przyjemnością. Gdy za firmą stoją ludzie, którzy rozumieją problemy pojawiające się w mojej pracy i potrafią znaleźć najprostsze i najtrafniejsze rozwiązania, współpraca musi układać się dobrze. Zespołowi nie zależy, aby problem mieć z głowy, ale żeby był on kreatywnie rozwiązany.

“Dostaję wsparcie na takim poziomie jak inne firmy świadczyłyby jedynie wielkim przedsiębiorstwom.”

Dlatego też polecam Fakturownię innym. Narzędzie spełnia potrzeby małego czy średniego biznesu, spełnia zatem potrzeby większości firm. Poziom obsługi i zapewnionego wsparcia to najcelniejszy argument; wysoko cenię w biznesie i we wszelkich usługach jakość obsługi, stawiając cenę na dalszym miejscu. Mogę zapłacić nieco więcej, aby mieć pewność, że mogę liczyć na wsparcie zawsze wtedy, kiedy go potrzebuję. Cenię też indywidualne podejście do klienta. Robię rzeczy, które wydają mi się istotne, ale to wciąż niewielka firma. Mimo wszystko dostaję wsparcie na takim poziomie jak inne firmy świadczyłyby jedynie wielkim przedsiębiorstwom.

Elastyczny produkt przyszłości

“Oprócz podstawowej funkcjonalności, Fakturownia ma dużo większe możliwości dla rozwoju młodego biznesu.”

Nie jestem chyba typowym użytkownikiem. Nie wystawiamy dziesiątek faktur miesięcznie przez większość roku. Mamy natomiast takie okresy, kiedy wystawiamy po kilkanaście faktur dziennie. Oprócz podstawowej funkcjonalności, Fakturownia ma dużo większe możliwości dla rozwoju młodego biznesu – mam na myśli opcję sprzedaży online. Jako organizator Front-Trends, chciałbym stworzyć wraz z Fakturownią nowy produkt, który wspierałby eventy. Podczas edycji Front-trends 2015 Fakturownia będzie jedynym narzędziem do sprzedaży biletów. Współpracując po raz kolejny, być może uda nam się stworzyć niewielkim kosztem fajny produkt do sprzedaży. Front-Trends ma ogromny potencjał międzynarodowy, Fakturownia jest uniwersalna do stworzenia interfejsu, ma otwarte i dobrze udokumentowane API. Dla osób, które tworzą własne narzędzia, to bardzo ważne.


 

Sprawdź możliwości Fakturowni dla Twojego biznesu


Testuj za darmo »